יום שישי, 23 באוגוסט 2013

מאת אילה כץ:‏
01.06.2013

לעמוס היקר
רציתי להודות לך על העבודה הנפלאה לה זכיתי בשיפוץ דירתי.
שיפוץ מעשה ידייך להתפאר.

החלטת השיפוץ נבעה מהצורך בהחלפת הצנרת המרכזית בביתי אשר התפוצצה והוצרכה בטיפול יסודי ומורכב.
באותה נשימה, החלטתי אני ובני ביתי כי זוהי גם ההזדמנות לשפץ
את חדרי השירותים והמקלחת בצורה נגישה לצרכנו, כאנשים בעלי מוגבלויות.

בעשור האחרון, אני ובעלי מתניידים בכיסאות גלגלים בהתנהלותנו היום יומית. ועד כה בית הנוחיות והמקלחת ששימשה אותנו לא הייתה תואמת לצרכנו.
אלא, נעזרנו בפתרונות "מאולתרים" אשר הקלו עלינו את השימוש במתקנים הללו. דבר אשר גרם לא פעם להרבה מצבים של אי נוחיות וצורך בקבלת עזרה מגורם חיצוני.
לכן, כאשר התבשרנו כי עלינו להחליף את כל הצנרת הראשית בבית, בעקבות הבלאי והפיצוץ שארע.
"קפצנו" על ההזדמנות וביקשנו ממך אף להתאים את בית הנוחיות והמקלחות בהתאם לצרכינו כאנשים בעלי מוגבלויות.

שמחנו לשמוע כי יש בידך ניסיון רב הן בהחלפת צנרת מרכזית ובעיקר שמחנו כי ניסיונך אף בא לידי ביטוי בהנגשת בתים לאנשים בעלי מוגבלויות.
אך, אפילו בחלומות הכי ורודים שלי, לא דמיינתי כי ביתי המשופץ יהיה כה מושלם ומותאם למידותיי, לטעמי ולצורכי.
ניכרת השקעה כה רבה, עבודה כה יסודית, איכות שלא תסולא בפז, יצירתיות וטעם משובח בכל מקום בו ידייך וידי הצוות שלך נגעו בו..

ובעיקר, הרגישות והמודעות שלך לצרכיהם של אנשים בעלי מוגבליות, אשר באה לידי ביטוי בפרטי הבנייה הקטנים והכה מהותיים בהתנהלות ובשימוש היום יומי בחדר האמבטיה והשירותים.
פרטים שאף אני בתור נכה על כסא גלגלים לא הייתי מודעת לקיומם וחשיבותם וכעת אני נהנית מהשימוש בהם ולא מבינה כיצד הצלחתי להתנהל לפני כן, ללא פאר יצירתך, מחשבתך ומגע ידך בסביבה החדשה שזכיתי לה בביתי.

נפעמת אני בכל פעם מהמרחב הגדול והנוח בו יכולה אני לנוע מבלי חשש לגרד ולפגום בקירות שמסביב.
נפעמת אני מהיכולת הכה מובנת מאליה לשטוף את פני ולצחצח את שיני בכיור המותאם בגובהו בדיוק למידותיי.
נפעמת אני מהקלות בה יכולה אני לנקות את חדר האמבטיה והשירותים, ללא צורך להתכופף או להתאמץ יתר על המידה. אלא, בחופשיות ובנוחות אשר תואמת ליכולתי.
נפעמת אני מהחוויה הכה נעימה ומרנינה של פעולת הרחיצה אשר נותנת לי להרגיש שווה בין שווים. ללא צורך בקבלת סיוע או עזרה חיצונית. הידיעה שבאפשרותי לעשות כל שאחפץ, במיוחד בצרכים כה אינטימיים ומהותיים לאדם.
נפעמת אני מהיופי ומהטעם המשובח שלך בבחירת כל פריט וציוד. אני מרגישה שזכיתי לחדר ספא יוקרתי אשר כולו שייך לי ולבעלי היקר.
ועל כך, ברצוני להודות לך!
יכול להיות שלקורא מבחוץ דבריי אלה נראים כה אלמנטאריים ובסיסים בקבלתם. אך, לאדם מוגבל אשר סוף כל סוף מקבל את ההזדמנות להרגיש בביתו כשווה בין שווים, כאחד האדם – הענקת בעבודתך זו, מתנה מופלאה מאין כמוה!
ועל כך ראוי אתה למלוא ההערכה והתשואות.

מיותר לציין, כי כל עבודתך ועבודת הצוות שלך נעשתה בצורה אדיבה, רגישה, נעימה ומתחשבת.
פשוט מהלב. וזה ניכר בכל.


תודה לך.
ברגשי כבוד והוקרה
אילה ושלמה כץ
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה